ExtremeGuest

ExtremeGuest to rozbudowane i kompleksowe rozwiązanie służące do interakcji z gośćmi, które daje operatorom placówek handlowych możliwość spersonalizowania doświadczeń klientów, poprzez zrozumienie ich zachowań i zainteresowań, a tym samym odpowiednie dopasowanie usług do ich rzeczywistych potrzeb.

Przykładowo ExtremeGuest może dostarczyć informacji o tym jak wielu klientów odwiedza dany sklep, jak często i ile czasu w nim przebywają. Co więcej, operatorzy placówek handlowych mogą również skorzystać z możliwości oferowanych przez media społecznościowe, by zwiększyć obecność swojej marki w sieci, poprawić jej rozpoznawalność oraz poznać demografię i preferencję klientów, w bardziej kompleksowy i spersonalizowany sposób.

Korzyści jakie daje używanie ExtremeGuest:
  • scentralizowane i zintegrowane rozwiązanie,
  • udostępnianie i zarządzanie dostępem w ramach wielu sieci,
  • skalowalność,
  • obsługa do 10 mln użytkowników,
  • elastyczność i łatwość obsługi,
  • pojedyncze logowanie za pomocą konta serwisu społecznościowego lub SMSa,
  • intuicyjna obsługa,
  • szybki interfejs użytkownika,
  • rozbudowane możliwości analityczne,
  • wykorzystanie mediów społecznościowych,
  • analityka urządzeń,
  • możliwość dostosowania do potrzeb klienta,
  • własne strony powitalne,
  • nieograniczona liczba paneli sterowania.